پرتال کارمندی و میز کار سازمانی وصال
کارکرد اصلی پرتال کارمندی وصال
کاربران سازمان (چه پرسنل داخلی سازمان، چه کاربران بیرونی) معمولاً باید برای انجام کارهای روزمرهشان مثل ثبت درخواستها، دیدن بخشنامهها یا استفاده از سامانههای مالی و منابع انسانی، بین چندین سامانه مختلف جابهجا شوند، چندین بار لاگین کنند و زمان زیادی را صرف پیدا کردن اطلاعات یا انجام امور ساده کنند. این محصول این مشکل را با یکپارچهسازی همه این خدمات در یک پرتال واحد و با دسترسی امن و ساده حل میکند.
کلیه خدمات موردنیاز کارمندان بهصورت تجمیعی و هوشمند از طریق یک پرتال واحد با یک بار ورود در اختیار آنها قرار می گیرد. ارائۀ خدمات ترکیبی از چندین سامانه یا خدماتی که دسترسی آنها در سامانههای دیگر بهسختی امکانپذیر است از وظایف این پرتال است.

پرتال کارمندی وصال چه مشکلاتی را حل میکند؟
پراکندگی سامانهها؛
دسترسی سخت و زمانبر به اطلاعات؛
نیاز به ورود جداگانه به چند سامانه؛
نبود دید جامع برای کارکنان یا مدیران؛
نبود یکپارچگی بین سیستمها؛
ضعف در اطلاعرسانی درونسازمانی؛
وقتگیر بودن کارهای اداری و درخواستهای پرسنلی؛
نبود دسترسی ساده به خدمات پرکاربرد؛
کارهای تکراری و غیرخودکار در فرایندهای روزمره.
امکانات پرتال کارمندی وصال
پنل تحت وب و ریسپانسیو با قابلیت سفارشیسازی UI؛
ارائه خدمات و سرویسهای سامانههای مختلف بهصورت یکپارچه در میز خدمت؛
امکان ارائۀ سرویسهای نقشمحور مانند سرویسهای ویژۀ کارمندان، شهروندان، پیمانکاران و …؛
مشاهدۀ لیست سامانههایی که کاربر به آنها دسترسی دارد و لاگین یکپارچه به آنها (بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور)؛
قابلیت نصب ابزارکهای کاربردی مانند اخبار سازمان، دفترچه تلفنی داخلی کارمندان، نامههای خواندهنشده، درخواست مرخصی، فیش حقوقی، حکم کارگزینی و ….

مهمترین نتایج استفاده از پرتال کارمندی وصال چیست؟
ممکن است برخی از سازمانها از پیادهسازی این نوع سیستمها بهدلیل نیاز به تغییرات بزرگ در فرایندهای فعلی و هزینههای اولیه بالای پیادهسازی دوری کنند.
باید خاطرنشان کرد که پیادهسازی این سیستمها در کاهش هزینههای اداری و اشتباهات انسانی و همچنین افزایش بهرهوری بهسرعت محسوس خواهد بود. در واقع این تغییرات، مزایای بلندمدت بیشماری در پی دارد.